30-31 sierpnia b.r. w Klubie Mila (Zegrzynek) odbyło się „Szkolenie z zakresu budowania relacji z klientem i skutecznych technik negocjacyjnych” przygotowane specjalnie dla pracowników Sieci Handlowej EDEN.
Myślą przewodnią szkolenia było doskonalenie kompetencji w zakresie prowadzenia negocjacji oraz budowania relacji z klientami i dostawcami, gdyż naszym celem jest budowanie długoletniej współpracy na zasadzie zaufania i partnerstwa.
Równie ważne jest budowanie relacji jak i prowadzenie negocjacji, które są nieodłącznym elementem każdego biznesu. To właśnie one w obecnych realiach decydują o sukcesie bądź porażce prowadzonych rozmów - „być albo nie być” umów handlowych. Dlatego dążymy by nasi pracownicy byli doskonale przeszkoleni i przygotowani do twardych negocjatorów „po drugiej stronie stołu”.
Jednak, aby szkolenie nie miało tylko charakteru pracy, zostało połączone z elementami rekreacyjnymi nad jeziorem Zegrze, podczas których to można było w wolnych chwilach spędzić czas na żaglówce, motorówce, pograć w siatkówkę plażową czy oddać się innym rozrywkom przygotowanym przez Firmę Eden i Klub Mila.
Wróć do poprzedniej strony